Balesetek márpedig történnek...

Az iProtection védelmet és nyugalmat biztosít.

Védje telefonját az előre nem látható károsodástól, lopástól és még sok minden mástól az okostelefon védelmi szolgáltatásunkkal.

5000 Ft kedvezmény egyösszegű rendelésnél.

Árak / Rendelés

Kedvezmény kód: RJ18

A védelmi szolgáltatás kiterjed a következő eseményekre:

Törés, sérülés meghibásodás

Legtöbb esetben a készülék kijelzője és hátlapja törik össze vagy az akkumulátor hibásodik meg. Természetesen garancia időn kívül.

Folyadék, vízkár valamint elemi kár

Balesetek történnek. De amikor a mobiltelefonjával történik, mi nyugalmat és pénzügyi megnyugvást biztosítunk.

Betörés,
lopás

Válaszható extra szolgáltatásunk keretén belül lopás esetén is nyugalmat biztosítunk.

A készülékvédelem ugyanazokra a tényekre fedezheti Önt, mint a szokásos mobiltelefon-biztosítások csak nálunk nem kell megmagyarázni ha történt káresemény.

Miért az iProtection Pro?

Egyszerű folyamat

3 lépéssel egyszerű lépéssel aktiválhatja a védelmi szolgáltatást készülékére

Átruházható szerződés

Ha új készüléket vásárol és nem volt még káresemény ez esetben a különbözet befizetése esetén átírjuk a szerződést az új készülékre.

Gyors javítás vagy csere

Sokkal gyorsabb ügyintézés mint a legtöbb biztosítónál.

Biztonságos fizetés

A legnagyobb fizetési szolgáltatókkal vagyunk leszerződve ezáltal teljesen biztonságosan tud bankkártyával fizetni. Mi a kártyaadatokat nem látjuk.

Gyors szerződés kötés

Akár 10 perc alatt megköthető szerződés

+ Választható extrák

pl: Betörés és lopás esetén is számíthat ránk vagy ingyenes szervizfutár opciót is biztosítunk.

Nézzünk egy káreseményt:

iPhone 11 Pro kijelző törés védelmi szolgáltatás esetén az önrész: 30.000 Ft - Teljes ár védelem nélkül: Kb: 100.000 Ft.

Ők is minket választottak

Másfél év alatt már több mint 500 ügyfél szavazott nekünk bizalmat. Köszönjük.

Minél okosabb a telefon, annál könnyebben esik le.

0 + millió

Az évente összetört okostelefonok száma.

0 e Ft

Minimum ennyibe kerül ha nem rendelkezik készülékvédelemmel.

0 e Ft

Ha szeretné újra cserélni a sérült telefonját.

Partnereink

Gyakran ismételt kérdések

Tudjon meg mindent az iProtection - készülékvédelmi szolgáltatásról.

1. Hol vásárolt készülékre köthetek védelmi szolgáltatást?

Bárhol vásárolt készülékre megtudjuk kötni. Ez lehet belföld vagy külföld.

2. Milyen készülékekre köthetem meg a készülék védelmi szolgáltatást?

Új és használt (maximum 2 éves korig) Apple (iPhone, iPad, Watch), Samsung, Huawei, Xiaomi készülékekre, amelyek hibátlan, sérülésmentes és beázásmentes állapotban vannak.

3. Törött, hibás készülékre köthetek-e biztosítást?

Sajnos nem köthető. Azonban megtudjuk javítani és azt követően megtudjuk rá kötni a készülékvédelmi szolgáltatást. Javítást csak gyári vagy gyári minőségű alkatrésszel végezzük, így tudjuk vállalni a készülékre a készülékvédelmi szolgáltatást. Ez miatt kérjük érdeklődjön telefonon.

4. Kik vásárolhatják meg a védelmi szolgáltatást?

A készülékbiztosítást vagy másnéven készülék védelmi szolgáltatást magánszemélyek és cégek is megvásárolhatják.

5. Milyen biztosító áll a cég mögött?

Mivel ez nem biztosítás, hanem egy baleseti garancia így a cégünk az iProtection Kft nyújtja a védelmi szolgáltatást. Már 2 éve a piacon vagyunk és több száz magánembernek és cégnek nyújtottunk védelmi szolgáltatást.

6. Mi a biztosítás és a védelmi szolgáltatás között a különbség?

A biztosításnál meg kell magyaráznia hogy történt a káresemény és ha nem javítható a telefon vagy cserélik vagy visszafizetik a készülék árát. Nálunk nem kell megmagyarázni, hogy történt csak tesszük a dolgunkat és nyugalmat biztosítunk.

7. Van-e önrész kár esetén és ha igen mennyit kell fizetnem?

Természetesen nálunk is van Önrész. Az iProtection 70%-ot térít meg a javítás árából. Higgye el ez a legjobban kitalált okos védelem. Így az ön önrésze csak 30%.

8. Mi a teendő káresemény esetén?

Kérjük kár esetén az alábbi oldalon https://keszulekbiztositas.hu/karbejelentes/ töltse ki az űrlapot. A kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot a keletkezett kár rendezése érdekében.

9. Hol ellenőrizhetem a Védelem részleteit?

Az Készülékére vonatkozó egyedi Védelmi szolgáltatás szerződést, amely tartalmazza, hogy a Szolgáltatás mely Készülékhez kapcsolódik, milyen időszakra érvényes és mennyibe került – az iProtection-tól kapott emailben fogja megkapni. Körülbelül 1-3 napon belül szokott ez megtörténni.

10. Mikortól él a védelmi szolgáltatásom?

Megrendelés után a készülék bemutatása és a védelmi díj kifizetése után azonnal aktiváljuk a szolgáltatást.