Gyakran ismételt kérdések

Tudj meg mindent az iProtection - készülékvédelmi szolgáltatásról

Bárhol vásárolt készülékre meg tudod kötni a védelmi szolgáltatást “biztosítást”. Ez lehet belföldön vagy külföldön vásárolt készülék. 

Új és használt készülékre. (maximum 2 éves korig) Apple (iPhone, iPad, Watch, Macbook), Samsung, Huawei, Xiaomi, Google, Nokia, készülékekre, amelyek hibátlan, sérülésmentes és beázás mentes állapotban vannak.

Sajnos törött, hibás, vízkáros készülékre nem tudod megkötni a védelmi szolgáltatást. Azonban van lehetőség a készülék bevizsgálására és javítására. A javítást követően meg tudjuk rá kötni a készülékvédelmi szolgáltatást. Csak gyári vagy gyári minőségű alkatrésszel végezzük a javítást. Így tudjuk vállalni a készülékre a készülékvédelmi szolgáltatást. Ez miatt kérjük érdeklődj telefonon vagy e-mailben.

A készülékbiztosítást vagy másnéven készülék védelmi szolgáltatást magánszemélyek és cégek egyaránt megvásárolhatják.

Mivel ez nem biztosítás, hanem egy baleseti garancia, így a cégünk az iProtection Kft nyújtja a védelmi szolgáltatást. Már 3 éve a piac kiemelt szereplői vagyunk és több mint 500 magánszemélynek és cégnek nyújtottunk védelmi szolgáltatást eddig.

Természetesen nálunk is van önrész. Az iProtection 70%-ot térít meg a javítás árából. Hidd el ez a legjobban kitalált okos védelem. Így a te önrészed csak 30%.

Kérünk, kár esetén az alábbi oldalon https://keszulekbiztositas.hu/karbejelentes/ töltsd ki az űrlapot. Kollégáink felveszik veled a kapcsolatot a keletkezett kár rendezése érdekében.

A készülékedre vonatkozó egyedi védelmi szolgáltatás szerződést, amely tartalmazza, hogy a szolgáltatás mely készülékhez kapcsolódik, milyen időszakra érvényes és mennyibe került – az iProtection-tól kapott emailben fogod megkapni a fizetés után.

Mikortól él a védelmi szolgáltatásom?

Megrendelés után a készülék bemutatása és a védelmi díj kifizetése után azonnal aktiváljuk a szolgáltatást.